Vul het formulier in en ontvang
’18 richtlijnen voor het schrijven van een advertorial voor kinderen’

 

Richtlijnen voor het schrijven van een advertorial voor kinderen
1. Kies het juiste medium voor je advertorial. De meeste kinderen lezen bijvoorbeeld geen huis-aan-huisblad. Een advertorial voor kinderen in een huis-aan-huisblad heeft dus weinig effect. Kies als je kinderen wilt bereiken een medium dat kinderen zelf echt lezen.
2. Kies per advertorial één duidelijk doel vanuit het bedrijf of de organisatie. Weet wat je wilt bereiken met je advertorial. Durf te kiezen.
3. Ken je doelgroep. Weet hoe bekend kinderen zijn met het onderwerp en het bedrijf of de organisatie. Weet wat het niveau is van de doelgroep.

Lees deze 3 en de 15 andere richtlijnen in het document dat je ontvangt als je het contactformulier hieronder invult. Veel leesplezier en succes met het toepassen ervan!

 

 

Voornaam *

Achternaam *

E-mailadres *

Organisatie

 

We gebruiken de contactgegevens die je hier invult om je het document ’18 richtlijnen voor het schrijven van een advertorial voor kinderen’ te kunnen mailen. Je voornaam, achternaam en e-mailadres hebben we nodig om je de automatische mail met link naar het document te kunnen sturen. We vragen aanvullend om de organisatie waar je werkt in te vullen, omdat we benieuwd zijn welke organisaties kinderen als doelgroep hebben of iets met kinderen willen gaan doen. Het veld organisatie is niet verplicht, mocht je dat niet met ons willen delen of mocht dat niet op jou van toepassing zijn.